fredag, marts 02, 2007

Bonus: Min fladskærm er forsinket!

Ja, det lyder underligt, men jeg har været så heldig, at PokerStars er løbet tør for fladskærme. For et par uger siden bestilte jeg jo en skærm gennem PokerStars, hvor jeg brugte en spandfuld point på en 20" Samsung. Men for et par dage siden skrev de, at de desværre havde lang ventetid på dem.

Og her var jeg hurtig i vendingen. Jeg foreslog nemlig, at jeg selv bestilte skærmen her i Danmark, betalte for dem og sendte dem regningen. Jeg vedlagde et link til en 22" widescreen Samsung, der koster nogenunde det samme som 20" skærmen. Det sagde de ok til, så nu venter jeg på en endnu federe fladskærm end tidligere!

Den skulle ankomme til FONA på torsdag, og så bliver det spændende at se, om jeg har fået en A eller S model. Der er nemlig tilsyneladende stor forskel.

Til sidst et fantastisk link til en fantastisk quiz. Jeg nåede til spørgsmål 42, da jeg måtte give op: Verdens sværeste quiz?

Ingen kommentarer: