torsdag, juni 14, 2007

Chasing rainbows

Nej, jeg er ikke pludselig gået broke. Det er heldigvis ikke min SharkScope graf. Den tilhører i stedet en uskyldig sjæl, der var så uheldig, at han kom til at registrere sig til en 5000$ HU sng., hvor han normalt spiller 30$ FR sng's. Og det er selvfølgelig ret så surt. Især når pengene ikke alle sammen er hans, men en kammerats.

Historien, og hvad der blev talt om ved bordet, kan du læse her: Oh noes, they be taking me monies!

Staklen opdagede hurtigt sin fejl, og forklarede situationen til modstanderen, der indvilligede i at lade hænderne spille ud, uden at raise indtil der kom en fra PokerStars Support. Desværre viste det sig ikke så let at blive enig med modstanderen om en fornuftig løsning på probleet. Men læs hele historien på 2+2. Det er god underholdning, omend ret synd for fjolset.

---

Jeg er i fuld gang med at cleare bonusser for 200$ hos Interpoker. Jeg er derfor begyndt at spille en del flere sng's hos dem, og en del færre hos PokerStars. Og indtil videre går det fint. En del af de spillere, jeg møder på 10£ (ja, pund) bordene er piv-ringe. Der er et par fornuftige regulars, men kendetegnende for næsten alle er, at de simpelthen ikke kan folde et es til et raise pf. Det er helt vildt. I det hele taget har de alvorligt svært ved at folde noget som helst. Og det er jo fint nok for mig. Men variancen vil selvfølgelig værre større.

Jeg har i dag tjent 330$. 130 hos Pokerstars og 200 hos Interpoker. Meget tilfreds med det resultat.

Ingen kommentarer: