onsdag, juni 27, 2007

Føler mig uheldig for tiden

Har lige afsluttet seks sng's, hvor jeg røg ud i samtlige på de mest groteske måder.

Vil ikke komme med en længere smøre med HH's, for det er der alligevel ingen, der gider læse. Las os bare nøjes med at konkludere, at det var den mest uheldige session, jeg endnu har haft i min poker karriere.

KK ramler ind i AA
AK ramler ind i AA
TT ramler ind i JJ
QQ ramler ind i J9
AJ ramler ind i AQ
AK ramler ind i AT

Alle sammen tabte jeg, og ved alle sammen ryger jeg ud. Hvad fanden er nu det for noget?

Hvor jeg var underdog preflop, var jeg short stacked, og havde derfor intet andet valg end at skubbe. Uheldigvis ramlede jeg hver gang ind i en bedre hånd.

Jeg røg selvfølgelig på instatilt, og holder derfor for i dag med et fornuftigt underskud. Problemet er, at i går også var grotesk. Og det er sgu irriterende, for jeg havde netop sikret mig et overskud for måneden hos PokerStars, og så sker sådan noget pjat.

Nuvel. I bund og grund er jeg egentlig lige glad. Så længe jeg får lov til at bad beate andre på et senere tidspunkt. Men er du gal, hvor gik jeg i super tilt lige bagefter. Det er heldigt, at jeg har disciplin nok til at stoppe med pokeren, når jeg mærker de røde kinder og den stigende puls.

I stedet kastede jeg mig over et golfspil, hvor jeg også hurtigt røg på insta-tilt. Det gælder om at få bolden tættest på pinden. Man har et skud pr. hul over ni huller. Spillet regner løbende sammen, hvor langt du samlet har skudt bolden fra hullerne, og til sidst får du en samlet score.

Min personlige rekord, efter en håndfuld forsøg, er godt 180 fod samlet fra hullet på ni skud. Slå den! PGA Golf Tour Flash Game

PS. Du behøver ikke registrere dig for at spille.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vil bare lige sige tak for en god blog, grinder selv sngs så det er altid spændede at høre fra andre som gør det samme. Jeg kigger her et par gange om dagen efter nyheder.

Er selv inde i en periode med mange bad beats, får overpar knækket og taber til hænder jeg dominere. Bare bliv ved, skal nok vende.

Gambler_dk sagde ...

Tak for rosen!

Altid rart at høre, at folk sætter pris på ens skriverier. :-)

Mht til uheld, så er det ofte selvforstærkende. Kiggede mine spil igennem fra i går, og kan godt se, at nogle af mine moves var for aggressive. Især på de sidste to borde, hvor jeg var i fuld steam-mode, kunne jeg se, at jeg var en smule for utålmodig.

Men jeg kan ikke benægte, at jeg stadig var utrolig uheldig, trods mit lidt for agro spil.