mandag, juni 18, 2007

- Den brune muskel står i sadlen!

Som en anden dopet Tour De France rytter, spæner jeg op af variance bjergene. Intet kan holde mig tilbage, og alle de elendige spillere får endelig, hvad de fortjener. For i dag er jeg urørlig. I dag kan deres idiotiske calls på boblen ikke ryste mig.

Jeg har spillet lidt hos både PokerStars og Interpoker. Jeg startede på PokerStars, hvor jeg på seks borde vandt 110$. Jeg havde et enkelt 60$ bord i mikset. Jeg er så småt begyndt at overveje, om jeg skal registrere mig på 60$ bordene, når det ser ud til, at der ikke er nogle regulære spillere ombord. Det gjorde jeg i dag, og sluttede på anden pladsen. Efter det gode resultat ville jeg tage et sæt til, men lagde mærke til, at to multitablere bookede sig ind på de næste syv borde, og dem gad jeg ikke sidde med. Derfor smuttede jeg til Interpoker, hvor det viste sig, at englænderne brugte frokostpausen på et hurtigt slag poker. Det passede mig fint, for jeg tjente 287$ på næsten ingen tid (ref. graf til højre). Jeg sluttede af med en enkelt session til på PokerStars. Den gik også godt, og jeg tjente 86$. I alt blev det til 483$ ved bordene i dag.

Ingen kommentarer: