mandag, juni 04, 2007

PokerStars har den bedste kundeservice!

Jeg vil benytte dagens post til at takke PokerStars for en suveræn service gennem det år, jeg har været hos dem.

Et godt eksempel på god service kom i går.

Jeg havde gang i seks sng's, hvor spillet kørte stille og roligt i de tidlige stadier. Pludselig går spillet helt i stå, og efter et minuts penge, popper der en meddelelse op, hvor der står, at turneringen er på pause på grund af nogle server problemer. Minutterne tikker afsted, og spillerne begynder at blive utålmodige. Jeg er dog ligeglad, for jeg har travlt med at poste på Pokernet.dk. :-)

Efter godt ti minutter genoptages spillet. Dog med den ændring, at blinds pludselig er hoppet fra 10/20 eller 15/30 op på urimelige 75/150 eller 100/200. Det betyder, at hele bordet er shortstacked, og så er det jo let at regne ud, at vi rutinerede spiller mister den fordel, vi normalt har. Det bliver simpelthen en all-in fest af dimensioner.

Jeg taber derfor fem sng's, men er heldig at vinde den sidste. Derfor skriver jeg følgende brev til PokerStars support:

"Dear PokerStars

Today at app. 17.00ET your servers had an internal problem causing the
games to half for several minutes. At that time I played in six
different 27$ sng's. After they began again you forced the blinds up a
few levels causing the whole table to become short stacked.

That was very unfortunate as it cuts down severely the advantage good
players have over the less skilled.

In total I lost $48,50 on the six tables as I managed to win one,
loosing the other five.

I would appreciate that the amount lost during this unfortunate event
will be reimbursed, as it was very clear to every one at the tables,
that the artificially increased blinds forced the action and drove it
into a lottery. A lottery I have no intention of funding."

Dagen efter, får jeg en mail, hvor der står, at de ikke alene refunderer forskellen, men hele beløbet for de fem sng's, hvor jeg ikke endte i pengene. 135$ har de overført til min konto, og det betyder at gårsdagen endte i et mindre plus på 54$, frem for et minus på 81$.

Det kan man da kalde god service!

Andre eksempler:

Jeg havde for et par måneder siden point nok til at bestille en fladskærm hos PokerStars. Desværre havde de ikke længere skærmen på lager, og de tilbød mig derfor selv at købe den her i Danmark. Jeg skrev tilbage, om det var okay, at jeg så bestilte en anden skærm til samme pris (lidt dyrere, men ikke voldsomt meget), og det sagde de ja til.

Nu har jeg så snart optjent point nok til at købe endnu en skærm, og da jeg gerne vil have lidt symmetri herhjemme, spurgte jeg dem, om jeg igen kunne købe en anden skærm, fremfor den de havde i shoppen. Det sagde de også ja til. Så i næste uge regner jeg med at have to 22" widescreen skærme stående ved siden af hinanden.

Med sådan en service, er det altså svært at være sure på PokerStars. Det kunne mange andre pokersites lære meget af (Party Poker, jeg håber, i læser det her!)

Ingen kommentarer: