torsdag, august 23, 2007

Dårligt spil og uheldige riverkort

En rigtig skidt dag på filten. En kombination af løse kald, dominerede hænder og regulære river suckouts prægede dagen lige fra startskuddet.

De første fire sng's jeg spillede blev jeg bad beatet ud med mindre end to minutters mellemrum. Det var nok til at få mig til at holde en pause på adskillige timer. Der sker nemlig ofte det, at jeg følger op på en dårlig start ved at spille alt for aggressivt, og det betyder at jeg raiser med hænder, jeg normalt ville folde. Får jeg et min raise på nakken kan jeg finde på at raise med 55 eller AJo, hvor jeg normalt finder enten et fold eller i det mindste en kalkuleret beslutning frem. Men når jeg steamer tænker jeg: "Han har garanteret et weak ace. Jeg raiser røven ud af bukserne på ham!" Og selvfølgelig har han en hånd, der har mig fuldstændigt knust. Og de gange hvor jeg havde ret, ramte han et mirakuløst kort enten på turn eller river.

Nuvel, jeg slutter derfor dagen på minus 237$ og det er på alle måder helt uacceptabelt. Men ok, jeg har sateme også været uheldig. Så jeg håber på en god dag i morgen i stedet.

Ingen kommentarer: