mandag, august 20, 2007

Flytter til Vanløse på lørdag

Så er tiden endelig kommet, hvor jeg skal vende hjem til hjemstavnen. Eller Djævleøen som jyderne kalder det. Jeg er født og opvokset i Albertslund, og har derfor tilbragt hele min barndom, og det meste af min voksendom, i og omkring København. En del venner har jeg mere eller mindre mistet kontakten til efter at have været bosat både i Odense og i Aalborg i en del år. Så det skal blive spændende at vende tilbage og se om man kan sparke lidt liv i de gamle venskaber.

Wish me luck!

---

Nuvel, i dag blev en god dag. Jeg spillede hele 61 sng's, hvilket vist nok er personlig rekord. Det gav et overskud på 380$, hvilket betyder en ROI på 23 %, så alt i alt en fin præstation. Jeg burde egentlig trække 50 kroner fra, for jeg var til et homegame, hvor vi spillede en enkelt sng med en halvtredser i indskud. Men det gør jeg sgu ikke! :-)

En af de ting, der virkelig føles godt er, at jeg nærmest ingen fejl lavede online. Et par løse kald hist og her, men det var også det. Hver gang jeg røg i en tvivlsom situation kunne jeg efterfølgende se i SNG Wizard, at jeg traf det rigtige valg. Og i det lange løb er det jo mængden af fejl, der bestemmer, hvor høj din ROI skal være. Enten dine egne fejl, eller dine modstanderes.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

61, det er alligevel en sjat for dig :-)

Og du vil stadig ikke have en Protegé?

Gambler_dk sagde ...

Nej ikke foreløbig. Har stadig rigeligt travlt med at holde styr på mit eget spil. Men jeg har nogle skumle planer med en form for gratis coaching, men dem holder jeg lidt på endnu. :-)