fredag, august 31, 2007

Kapitel IV - Mod nye mål

Så er jeg endelig flyttet til Vanløse. Jeg har en lille lejlighed på godt 50 kvadratmeter, der ligger utroligt centralt, så det er helt perfekt. Jeg har ca fire minutters gang til metrostationen og det betyder, at jeg kan være på Rådhuspladsen på mindre end et kvarter.

Det betyder også, at jeg nu begynder på kapitel fire i mit flytteliv. Kapitel et var min opvækst i Albertslund. Kapitel to var min flytning til Odense, hvor jeg boede to år mens jeg studerede journalistik. Kapitel tre foregik i Aalborg, og nu bliver det spændende at se, hvad kapitel fire bringer.

Indtil videre er kapitel fire præget af et enormt pengeforbrug. Før jeg flyttede fra Aalborg, valgte jeg at smide de fleste af mine møbler på lossepladsen. En slags ny start, var ideen. Derfor har jeg har måtte købe ny seng, sofabord, spisebord, stole, skab, reol, gulvtæppe, bestik, tallerkner, gryder, pander, glas, elkoger, planter, kontorstol, vaskemaskine osv. Jeg mangler stadig at købe en håndfuld af de ovenstående ting, men det begynder at ligne noget.

Det store pengeforbrug har desværre også betydet, at jeg har lænset det meste af min PokerStars rulle. Og jeg må nok også erkende, at en del af mine Interpoker-penge også ryger snart.

Men det skal da ikke holde mig fra at sætte nye mål for mit pokerspil. Fra i morgen af rykker jeg op på 20£ bordene hos Interpoker. Og der bliver jeg, så længe jeg har over 2000$ på kontoen. Ryger jeg under, rykker jeg ned, og det er uanset om pengene tabes i poker, eller om de trækkes ud til betaling af nye møbler.

August måned var desværre ikke nær så indbringende som juli. Det blev til et overskud på godt 1000$ inklusive bonusser og rakeback. I skrivende stund har jeg en ROI på 7,5% for måneden efter 472 sng's.

Mit mål for september er 500 sng's og en ROI på mindst 5%.

Ingen kommentarer: