torsdag, august 16, 2007

Pokerkunst

Var helt nede på 16 chips med blinds på 500/1000 i en HU battle. Jeg havde ellers haft ham på 374, men tre coinflips senere, var det min tur til at ryge helt ned i sækken. Men så skete dette her:

Jeg ville elske at kunne skrive, at mit coinflip på 512 gik godt, og at jeg vandt dysten. Desværre spikede han trips på river, så det blev kun ved det her. Men det er da stadig et smukt syn! :-)

Dagens sluttede i breakeven. Totalt skuffende, da jeg tabte både med KK og AA og var så uheldig at ryge op imod AA hele seks gange. Det lyder ikke af meget, men når jeg spiller under 20 sng's om dagen, er det ret vildt. Jeg tabte i øvrigt alle gange, så ingen suckouts.

Jeg fik en bonus på 100$ hjem, så totalt er jeg 115$ oppe for dagen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Spiller du nok skal du nok prøve at komme tilbage fra 10 chips og vinde spillet :) Den har jeg lavet 2-3 gange og har også tabt 1 enkelt.

Gambler_dk sagde ...

Ja jo, ok. Men det her er jo en del af den klassiske sekvens:

1 2 4 8 16 32 64 128 256 512 1024

Heri ligger det bemærkelsesværdige... for en pokernørd som mig altså. :-)