onsdag, august 15, 2007

Fem på stribe!


Vandt fem sng's på stribe i dag. Og så oven i købet lige inden sengetid efter en dag, hvor jeg lå på break even. Det bragte mig op på 248$ for dagen. Jeg har kun fået spillet 168 sng's i denne måned, så jeg halter noget efter på grund af festival og andre personlige årsager. Jeg regner med at nå ca. 300, hvilket er under halvdelen af, hvad jeg nåede juli. Så jeg håber mine resultater på bordene er ekstra gode, så jeg kan nå op på noget, der ligner sidste måned, hvor jeg fik et samlet overskud på 1800$.

I dag havde jeg i øvrigt to kammerater på besøg. Vi skulle ud på en lille roadtrip, men da jeg først ville i bad, gav jeg ok til at de kunne spille to 5£ sng's imens fra min konto hos Interpoker. Den ene styrede den ene sng, mens den anden klarede den sidste. Efter et herligt bad (ja, jeg elsker sgu at stå under bruseren og brumme Elvis sange) kom jeg tilbage og kunne se, at de begge sad som chipleader på hver deres bord. Og de vandt sgu begge to! Som den baron jeg er, gav jeg hver en sodavands is. Ja, der er sgu ingen smalle steder her!

Jeg har også en lille korrektion til gårsdagens indlæg om at limpe i SB. Det gælder altså kun på første to levels, at det bedre kan svare sig at limpe end at raise. Efter det stiger værdien af en raise betydeligt, og meget hurtigt overhaler fordelen ved at isolere risikoen for at tabe jetoner. Og det gælder også kun, hvis du har en sund og intakt stack.

Nu gider jeg sgu ikke skrive mere. Tænkte bare lige, jeg ville have afklaret gårsdagens blog.

Ingen kommentarer: