mandag, december 11, 2006

Alle de valg...

Fik spillet lidt mere cash-game i går. Og også her gik det fint.

Det blev til 323.80$ på lidt mere end 90 minutter. Desværre mistede jeg en smule i forgårs, hvor jeg spillede ganske sent på natten.

Men for måneden ligger jeg i cash-games (100$ buy-in) pt totalt på 894.30$, så jeg kan ikke tillade mig at klage.

Ligger jeg det tal sammen med, hvad jeg har tjent på sng's, ender jeg på et plus på 1186.9$ for december.

Og det er jeg sgu rigtig glad over.

Til gengæld er jeg i et lille dilemma. Jeg har nu opsparet 17.000 VPP point hos PokerStars. Det er point, der giver mulighed for at købe varer i deres butik, og i øjeblikket står valget mellem en DVD-recorder (22.000 point), en 8gb Ipod (17.000) eller et digitalkamera (17.000). Ser jeg på, hvilke tre ting, der giver den bedste $/VPP, er det Ipod'en, men problemet med den Ipod er, at for blot 3000 point mere kan jeg få en 30Gb Apple Video Ipod. Og så virker det jo lidt fjollet, at betale næsten det samme for en meget mindre model.

Nå, men det er jo alt sammen luksusproblemer... heldigvis. :-)

Ingen kommentarer: