mandag, december 18, 2006

Som at have sin egen ATM hjemme i stuen...

Ok, nu skal jeg til at slappe lidt af! :-)

Jeg ved jo godt, at variancen kommer på et tidspunkt, og så er alt ikke så rosenrødt som det er nu mht. poker.

Men man skal sgu også nyde det, når nu bare der er fut i skrubtoget!

I dag var jeg dog mere ombord på et skrubtog, der havde forvildet sig ombord på rutchebanen i Tivoli. Op og ned gik det, og på et tidspunkt blev jeg så frustreret, at jeg måtte ned under bordet og samle et smadret glas op-

Alligevel endte dagen i et lille plus, så jeg skal ikke klage. Men som i kan se på dagens graf, var det en hård kamp.

Jeg sluttede dagen på et beskedent plus på 53.40$, men det tog også seks timer før jeg fandt et plus på kontoen.

Til sidst er link til to billeder, der med garanti får dig til at grine. Det kan dog godt tage lidt tid, før du bryder sammen, men det skal nok ske :-): Nooooo, not my bucket!

Ingen kommentarer: