fredag, december 15, 2006

Målet er nået!

Mit månedsmål (tjen 1500$ i december) er nu officielt nået... altså forudsat, at jeg ikke spiller resten af måneden. :-/

I dag smed folk nemlig 246.55$ efter mig, og det betyder, at jeg for de første 15 dage for december, ligger på 1685.70$ i profit.

I dag har jeg desuden bestilt to ting via Pokerstars. Jeg havde jo lidt bonus til gode, så valget faldt på en Ipod Nano 8gb mp3-afspiller samt pokerbogen "No Limit Hold'em: Theory and Practice" af David Sklansky. Jeg har læst den før, men den er så god, at den bør stå i enhver pokerinteresserets boghylde. Og det bedste af det hele: bogen bliver signeret af David Sklansky personligt, weee! \o/

Ja, ok... ahem.

Fordi jeg nåede sidste måneds mål , har jeg givet mig selv en bonus. Efter lidt læseri om whiskey, blev denne her lille sag bestilt: Lagavulan aged 16 years

For dem, der ikke kender til den, er det nok den whiskey i verden der er mest peated. Det vil sige, at den har en røget smag, nærmest af brændt kul, og selvom det ikke lyder lækkert, så er det altså himmelsk for en fyr som mig. :-)

En sidenote: jeg har optaget 20 minutter, hvor jeg 4-tabler 100$ no limit. Den vil jeg ligge op en af dagene. Det bliver uden kommentarer, men jeg synes, den gir et fornuftigt indblik i, hvordan jeg mener, de lave limits skal spilles.

Et link skal der da også blive plads til: Poker videoer én masse!

Ingen kommentarer: