fredag, december 01, 2006

Ud og ind... nye mål.

I dag hævede jeg 500$ fra min PokerStars konto. På den måde er jeg "all square", og hvad der står på min konto, er også det, jeg har tjent derinde.

I dag er heldigvis - indtil nu - gået strygende. Indtil videre er jeg 427.5$ oppe efter 30 sng's, så måske stopper jeg for i dag?

27$: 30
1. 7
2. 4
3. 4

For måneden: 427.50$

Jeg har som mål for december måned at tjene 1500$. Jeg får naturligvis ikke samme mulighed for at spille, da julen jo kommer i vejen, så derfor er niveauet tilrettet derefter.

I morgen har jeg en våd julefrokost, så der bliver ikke tid til meget poker. Søndag er jeg nok for smadret af tømmermænd... men nu må vi se.

Over & out.

---

Sluttede dagen med 451$ efter 43 sng's. Så er de 500$, jeg hævede, jo så godt som tjent ind igen :-)

Til sidst et "dagens" link: Husk lige at slette dine downloads før du går på nationalt tv!

Ingen kommentarer: