fredag, december 08, 2006

Dæ der cashgæme er sgudda ok...

Ja, synes egentlig ikke jeg havde den store lyst til at spille poker i dag. Det er nemlig gået rimelig drøvtyggende svagt her på det sidste med sng'erne. Derfor besluttede jeg mig for at spille lidt 100$ no limit i stedet.


Men det er efterhånden 7-8 måneder siden, jeg sidste har spillet andet end sng's, så jeg var HELT rusten.

I starten måtte jeg virkelig tvinge mig selv til at være mere aggressiv. Jeg foldede alt for mange hænder, og selv om jeg ramte på floppet, havde jeg problemer med at få smidt nogle penge i puljen. Heldigvis fandt jeg takten efter ganske kort tid.

For hold da kæft, hvor er 100$ no-limitspillerne ringe!

De nærmest smider deres penge efter mig, og i dag kunne jeg stille og roligt sidde og setmine, squeeze-spille dem og checkraise deres penge væk.

Bevares, et af mine sæt blev knækket af et højere, og et andet røg til en river-flush. Begge i to af dagens største puljer. Men de mange gange jeg stackede modstandere, der sad med top par, svag kicker, opvejede det hele.

Grafen for en dags arbejde ser sådan ud:


Totalt tjente jeg 668.80$ på at 4-table i små 7 timer.

Det bringer mig totalt for måneden på: 961.40$

Til sidst lige en hånd, der ganske pænt illusterer, hvor hjernedøde nogle af spillerne er:

PokerStars No-Limit Hold'em, $1.00 BB (8 handed)

UTG+1 ($129.20)
Hero ($216.70)
MP2 ($58.50)
CO ($104.50)
Button ($18.50)
SB ($204.50)
BB ($60.20)
UTG ($34.55)

Preflop: Hero is MP1 with Ks, Kd.
2 folds, Hero raises to $3, 4 folds, BB raises to $5, Hero raises to $15, BB calls $10.

Flop: ($30.50) 6d, Qh, 6h (2 players)
BB checks, Hero bets $13, BB calls $13.

Turn: ($56.50) 5h (2 players)
BB checks, Hero bets $33, BB calls $32.20 (All-In).

River: ($121.70) Kc (2 players, 1 all-in)

Final Pot: $121.70

Xgonzo222X: shows [Ad 8d] (a pair of Sixes)
Gambler_DK: shows [Ks Kd] (a full house, Kings full of Sixes)

Ingen kommentarer: