lørdag, december 23, 2006

Så letter vi!

Jeg flyver hjem til KBH i morgen og holder juleaften med familien. Jeg flyver kl 07.00 fra Aalborg, og lander i hovedstaden allerede kl. 07.45. Og det for den nette sum af blot 369 kr.!!!

Det er lige før jeg ikke engang kan komme med toget for den pris... jeg mener. Hvordan kan det passe, at jeg kan FLYVE hjem, spare tre timers transport og nyde den luksus at se Danmark fra oven for kun 38 kr. mere, end hvad DSB tager for en enkelt uden pladsbillet?!?

Det er jo FULDSTÆNDIGT idiotisk...

Vanvittigt er også et godt ord for dagens session. Jeg gider ikke tale så meget om den, andet end jeg i starten var nede med 250$, så kom jeg op på et plus på 350$, men endte med 134.40$ i profit.

Det er jeg tilfreds med.

Jeg smed også 600$ ekstra ind på min konto hos PokerStars. De har en julebonus, hvor man kan få 25% oven i hatten, og alene på dagens spil, er jeg over halvvejs fra at have spillet bonussen fri. Så det ville ligefremt være dumt ikke at tage imod de gratis ca. 800 danske kroner.

Jeg er også blot 1000 point fra at blive platin. Det betyder yderligere penge i kassen i form af rakeback, så det ser ud til at blive en rigtig god måned, det her.

For måneden: 2885$

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Glædelig jul til dig og din familie.

Jeg har fuldt din blog i et par dage nu og har faktisk opstartet min egen, da jeg synes det er en fin ide.
http://gusx42.blogspot.com/

Og tilykke med din fremragende overgang fra SNG's til cashborde, det serfornuftigt ud indtægtsmæssigt.

Jeg kan se at du briger meget tid på det, og multitabler en hel del.

Hvor meget tid bruger du egentlig om dagen på pokespillet?

Jeg selv har en træls vane og spiller om aftenen, når jeg kommer hjem fra arbejde. Man er til tider træt og spillet ikke sit A-game. Der kan man tabe trælse summer.. :-(

Tak for en fin fortællende blog..
mvh
Gustaf (ikke hansen :-) - desværre:-)

Gambler_dk sagde ...

Tak for de fine ord Gustaf.

Det er meget forskelligt, hvor meget jeg spiller. Men da jeg lige har nået Platin hos Pokerstars ved at spille 27$ sng's og 100$ no-limit, skal der ikke en avanceret regnemaskine til at fortælle mig, at jeg spiller alt for meget. :-)

Men da jeg er på ferie i Kbh, ved jeg ikke nøjagtigt, hvor mange timer, jeg har investeret i poker her i december. Men jeg vil da prøve at finde ud af det.

Mvh

Rayban