lørdag, december 30, 2006

Tid til reflektion:


Ja som året nu snart er oprunden, synes jeg, det er på tide at evaluere min poker-præstation for 2006.

Og med et enkelt ord: Storslået!

Jeg er simpelthen SÅ tilfreds med den tilgang jeg har haft og med de forbedringer jeg har tilført mit spil. Jeg har haft disciplinen - og ikke mindst lysten - til at at analysere mit spil efter sessions og jeg har søgt råd i pokerbøger og blandt de utallige tråde på diverse pokerforummer.

Og så har jeg bevidst stræbet efter at være i konstant fremgang. De få gange hvor jeg har mistet lysten til poker, har jeg kunne finde motivationen ved at læse mig til nye ideer og gøre mig nye tanker om spillet.

Nuvel, en kort status for sidste del af december. Jeg sidder i skrivende stund i en lejlighed i Kbh, der ejes af en super kammerat. Her har jeg fået spillet en smule mellem drukken og familiebesøgene.

Men det har været en svær omstilling, da min ven hverken har pokertracker eller pokerace. Så jeg har spillet helt "nøgen". Og det har da også kostet i lærepenge.

De første to dage var specielt brutale. Jeg var nede med 4-500$ og følte at alle mine gode hænder blev knækket på river. Heldigvis fandt jeg melodien i dag. Mine gode hænder blev stadig knækket, men jeg vandt alligevel alt det tabte tilbage. Og lige så godt: jeg sikrede mig status som Platin hos Pokerstars. Det synes jeg egentlig er ganske godt for en 100$ cash-game spiller. Jeg nåede også en anden milepæl. Ja, i kan jo selv gætte, hvilken en ,-):



Heri er ovenikøbet fratrukket de 150$ jeg fik i bonus i dag. Dem har jeg hevet ud, så de kan bruges på god skotsk whiskey.

Så på mindre end tre måneder har jeg tjent over 35.000 kroner på min hobby. Det er da noget at være lidt glad for, hvis i spørger en fattig studerende som mig.

Til sidst skal lyde et rigtigt godt nytår, og må alle jeres pokermål gå i opfyldelse. :-D

Ingen kommentarer: