mandag, december 04, 2006

En hurtig update

Puha, jeg har haft tømmermænd hele dagen, så det er ikke blevet til meget poker. Jeg var ti ljulefrokost i går, og det var super hyggeligt. Man ved bare, at man har haft en god dag, når det første man gør om morgenen, er at sende en sms, hvor man undskylder. :-)

Et andet godt tegn er, når man kort bagefter får en sms fra en veninde, hvori der er to telefon-numre på en tøs, der gerne vil have, jeg ringer til hende. Det har jeg selvfølgelig ikke fået taget mig sammen til endnu. Tygger stadig på faktum, at hun har to børn... selv om hun er super fræk.

Og så har jeg fået set fire afsnit af Battlestar Galactica. Fantastisk serie!

Jeg spillede 6 sng's i dag. Det gav 180.10$, så jeg er hyper tilfreds. Kunne jeg dog bare det hver gang, ville jeg være klar til at gå pro! :-p

For måneden: 648.10$

Et link til denne tråd skal der være plads til. Kan du gætte, hvad det dog kan være, der afslører maleren som sindssyg?

Ingen kommentarer: