torsdag, maj 31, 2007

En hurtig update

Det bliver en kort post. Jeg skal nemlig ud og spille poolturnering om ikke så længe.

I dag fik jeg kun spillet seks sng's. Fem ni-mands og en enkelt 18-mand. Det gav et overskud på 175,50$ (ROI=108%) og sætter mig op på 1317$ for maj. Det er jeg selvfølgelig tilfreds over. Især fordi, jeg også har tjent en stor bunke PokerStars point i forbindelse med, at de doblede alle tjente point i en lang periode for at fejre hånd nummer ti milliard.

Så derfor har jeg snart point nok til at købe en ny 22" fladskærm. Så kan jeg 12-table, og det bliver spændende at se, om resultaterne kan øges på den måde. Jeg ved endnu ikke, om det kommer til at gå for stærk, og at jeg på den måde ofrer for meget ROI i forhold til seks borde. Men det er der jo kun en måde at finde ud af på.

Jeg har i øvrigt hentet mine whiskyer, og sidder lige nu og nyder et dram med Ardbeg. Smagte også A'bunadh, og den var jeg skuffet over. Der var alt for meget sherry over den... Det var i hvert fald indtil jeg smed et par dråber vand i. Det var næsten som om vandet vækkede de gamle træ-ensymer, for pludselig kunne jeg smage brændt eg, kommen, og et væld af andre nuancer, der først blev druknet i sherry.

Ingen kommentarer: