fredag, maj 23, 2008

En hestesko i måsen!

Min nedtur er sat i midlertidig bero. I dag blev det til 682$ efter 62 spillede sngs, og det er jo rigtig fint. Jeg er stadig i gang med at multitable 28- og 35$ sngs, så alt over 100$ i profit er godkendt.

Men jeg skal være den første til at indrømme, at mit held nærmest ingen grænser kendte i dag. Jeg lavede et par syge suck-outs, og mine gode hænder holdt vand... Så er det sgu ikke svært, at spille poker. Jeg fik fks. AA hele 22 gange gange ud af 3280 spillede hænder, og det er langt mere, end hvad der reelt burde tilkomme mig. De holdt hjem over 90% af gangene, så jeg kan blandt andet takke mine gode starthænder for dagens resultat. :-)

Men trods den solide hestesko i bagenden, viste min efteranalyse af mit spil, at jeg lavede alle de rigtige moves. Og så længe jeg spiller korrekt, er heldet blot en bonus. Held er nu også kun noget, man kan fryde sig over på kort sigt. Det er de langsigtede resultater, der tæller, og jeg er efterhånden ved at lære, at man ikke skal lægge for meget i de daglige resultater. Det har taget godt 5000 sngs at komme til den erkendelse, så det faldt mig ikke let for.

De gode resultater de sidste par dage har også betydet, at jeg nu ligger på godt 1750$ for maj måned. Jeg var på et tidspunkt over 2000$, men en længere nedtur bragte mig ned på ca. 600$ i profit. Mit mål er at nå 2000$ i maj, og det ser bestemt ud til at lykkedes... hvis altså ikke jeg ryger ind i endnu en stime dårlige resultater.

Ingen kommentarer: