mandag, maj 05, 2008

God start på måneden

Min optur fra i går fortsætter. I dag blev det til 593$ efter 55 sngs, hvilket bringer mig på godt 1230$ for maj måned. Så jeg kan ikke klage, især taget i betragtning, at jeg primært spiller 27$ og 35$ sngs. Og specielt ikke, når jeg også tager i betragtning, at overskuddet er hentet på blot 83 spillede sngs.

Jeg lægger også fint i forhold til min målsætning om at spille minimum en session om dagen (dog maks to sessions dagligt). En session er 15-20 sngs, og varer typisk 45 minutter, så det burde være et overkommeligt mål.

Jeg skulle nødigt ende som jeg gjorde sidst i marts, hvor jeg brændte fuldstændigt ud. Det er både dyrt økonomisk og åndssvagt rent mentalt. Så jeg tror, at det er godt at sætte et maksimum for antal sessions om dagen.

Jeg ligger i øvrigt nummer tre i PokerStars konkurrence "Battle of the Planets". Her handler det om at have den bedste streak fordelt over 20 eller 100 sngs. Hver konkurrence varer en uge, hvorefter racet starter forfra. En tredieplads, skulle det usandsynlige ske, at mine 20 sngs holder hjem helt til søndag, giver 400$. Men ser jeg på resultatet af sidste uges konkurrence, ender jeg på ca. en 38. plads, hvilket er uden for pengene. Men nu har jeg da fået blod på tanden, og fortsætter jeg med at være brandvarm, kan det da være, jeg når at forbedre mit resultat.

Mere spændende ser det ud i racet om bedste resultat efter 100 sngs. Her ligger jeg provisorisk på 1. pladsen i "High Orbit" med godt 1300 point efter 83 sngs. Jeg mangler altså stadig 17 sngs før resultatet er officielt. Men placeringen holder nok heller ikke hjem. Sidste uge havde vinderen 1665 point, så jeg skal vinde mindst 8 ud af de sidste 17 sngs for at overhale den score. Det er muligt at overhale med færre førstepladser, men så skal jeg have en del 2. pladser ved siden af.

Jeg har endnu ikke besluttet om jeg gider satse på det. Det kræver, at jeg tilmelder mig 17 almindelige sngs, og de tager en krig og en evighed at gennemføre. Især da jeg nok maks skal starte seks op af gangen for at øge mine chancer for at vinde. Men 1. pladsen i konkurrencen får trods alt 900$, så det ender nok med, at jeg bruger tre-fire timer i morgen aften på projektet.

Om jeg når det, kan i sandsynligvis læse mere om i mit næste blog-indlæg senere på ugen. :-)

Ingen kommentarer: