tirsdag, maj 27, 2008

Afsløring af pædofil politibetjents identitet

I dag modtog jeg en noget mystisk sms fra en anonym kilde:

"Dette er fulde navn og adresse på den lille svans af en børnepiller, der arbejder hos politiet: [navn censoreret]... Vicepolitiinspektør... [adresse har jeg også valgt at udelukke]. Denne sms SKAL sendes videre, da alle skal have ret til at vide, hvor en fucking PÆDOFIL bor!"

Hvis beskeden taler sandt, ved et ukendt antal danskere nu både navn og adresse på den vicepolitiinspektør, Ekstra Bladet for nyligt knaldede i en stort anlagt afsløring af pædofile danskere. Sagen kan læses på Ekstra Bladets hjemmeside her: Politichef ville kæle med 13-årig.

Årsagen til at jeg ikke offentligører navn og adresse i min blog er simpel. Jeg nægter ærlig talt at udstille en mand, der endnu ikke er kendt skyldig. Den form for selvjustits er i mine øjne uacceptabel, og ikke nok med at man udsætter manden for stor fare, så er der også en reel risiko for, at et eller andet fjols senere bliver dømt for at have forvoldt sig mod politimanden. Der findes sgu nok psykopater i vores ganske land til, at det kan forekomme. Jeg kan heller ikke se, hvorfor hele Danmark skal vide hans identitet. Han har to børn og en kone, der nu alle bliver sat til skue for offentligheden. Døtrene skal altså nu til at forholde sig til, hvad klassekammeraterne tænker og snakker om, og moderen har sikkert en masse familie og venner for hvem hun gerne ville have gået stille med dørene, indtil sagen er afsluttet.

Jeg vil derfor opfordre mine læsere til ikke at videresende beskeden. Især med tanke på mandens familie, der med garanti lider nok i forvejen uden at alle skal vide, at det er deres mand/far, der er den sigtede.

---
På pokerbordene går det stille og roligt. Jeg fik et mindre smæk med bad-beat kæppen i går, og det er også helt fint. Mit held kunne ikke fortsætte, og jeg er fuldt afklaret med, at jeg nu skal gennem lidt negativ varians. Det hører med til gamet.

I dag er det ikke blevet til meget poker. Jeg var nemlig inde og se den nye Indiana Jones film, og den kan jeg varmt anbefale. Godt nok faldt jeg i søvn i ti minutters tid midt under filmen, men det jeg nåede at se var super underholdning. Jeg har faktisk ingen anelse om, hvorfor jeg ikke kunne holde mig vågen, for der var konstant action på drengen.

I morgen skal jeg til jobsamtale, så det bliver spændende. Får jeg jobbet, kan det betyde, at jeg skal til at se mig om efter en bolig i Nordsjælland, og at jeg skal ud og investere i en bil. Store omvæltninger, der godt kan give et lille sug i maven bare af at tænke på.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

DIN FUCKING DANSK HJERNEVASKEDE KUJON HANS NAVN OG ADD. SKAL FREM, SÅ HAN ALDRIG KAN GØRE NOGET IGEN, JED ER SYG OG TRÆT AF JER FORBANEDE KUJON DANSKER DER ER TOTAL FUCKED UNDER JANTES LUDER LOV VÅGEN OP OG LAD OS BEKÆMPE DE ONDE, NÅR DET RAMMER JERES BØRN REAGERE I, MEN LAD OS STOOPE DEM INDEN DE RØRE NOGEN BØRN