tirsdag, januar 02, 2007

Stol ikke på Pokerroom

Det skal være usagt, om det er den største hjerneblødning et stort pokersite nogensinde har haft. His ikke, kommer den i hvert fald tæt på.

Historien er den, at Pokerroom hostede en 20$ juleturnering, hvor de havde tilført et stort fjernsyn til vinderen. Ved en fejl havde de også kommet til at skrive, at de garanterede en præmiepulje på 19.000$, og det fik selvfølgelig en del til at melde sig.

Vinderen var da også ovenud lykkedlig for ikke nok med at han vinder et fjernsyn til små 12.000 kroner, så vinder han også præmiepenge for mere end 20.000 kroner. Ikke dårligt for en 120 kroners turnering.

Desværre varede glæden blot to dage, for da det først gik op for Pokerroom, at de havde lavet en dummert, valgte de det ganske ulogiske træk, at trække langt størstedelen af præmiepengene tilbage igen.

Og det selvom at der tydeligt står, at hvad Pokerroom skriver på deres hjemmeside er bindene. Fejlen er ikke større end at de hurtigt kunne beklage misforståelesn og tilbageføre alle de penge de fratræk. Men i stedet vælger de den måske største -EV beslutning de nogensinde har foretaget sig. De vælger at holde på deres ret.

Og der går selvfølgelig mindre end 24 timer før hele pokerverdenen ved, hvor grueligt Pokerroom har jokket i spinaten.

Og her, efter at 100-vis af spillere er begyndt at trække deres penge ud, kunne de vælge at give op og betale pengene tilbage med en kæmpe undskyldning. Men nej, de vælger helt at ignorere det!!!

Jeg mener... hvor dumme kan de dog være?

Her er et link til det sted, hvor hele balladen startede. Nemlig Pokerrooms eget forum:

Hvordan man IKKE skal behandle sine kunder

Derfor foreslår jeg, at i sender support@pokerroom.com en mail, hvor i skriver, at i ikke ønsker at bruge deres side. Vedhæft den gerne til karin.klein@bwin.org, (hun er ansvarlig for moderselskabets kommunikation), Og gør det endelig selv om i ikke har spillet der før. Så ved de i hvert fald, at de har mistet endnu en potentiel kunde på grund af deres katastrofale kundeservice.

Det er nemlig vigtigt, at vi støtter op omkring de spillere der er blevet snydt, så det bliver klart for enhver, at snyd ikke betaler sig i pokerverdenen.

Nuvel, rant over. Jeg har nemlig også spillet lidt poker. Ikke mindre end fire sng's blev det til i dag. \0/

Dem tjente jeg hele 4.5$ på, så jeg er stadig forpustet af at have danset hele stuen rundt i jubel.

Mit mål for måneden bliver at tjene 2000$. Men jeg sætter en lille asterix ved det, da jeg samtidig har planer om at rykke op på 200$ bordene. Så det kan jo både blive fugl eller fisk.

Til sidst lige en ultra kort beretning af, hvordan min nytårsaften gik.

Startede hos nogle gode venner med dronningens nytårstale, stor tre retters menu med god vin øl, samt portvin til hjemmelavet isdessert. Derefter tog vi til en anden fest i København, hvor der blev drukket godt igennen, hvorefter alt blev tåget.

Jeg husker dog svagt, at jeg tog en taxa ca. klokken seks om morgenen. Dagen efter fik jeg at vide, at en af gæsterne havde lagt en lort på gulvet i et af soveværelserne hos de piger, der boede i lejligheden... Hvad fanden er den af, spørger jeg bare?!?

Jeg har godt nok gået og smågrinet hele dagen i dag over det, men for satan, hvor er det dog klamt og respektløst... Og nej, det var ikke mig, der gjorde det. :-)

Ingen kommentarer: