onsdag, november 22, 2006

Er det helt urealistisk?

I dag har jeg haft en følelse af, at mine resultater er super overfladiske, og at jeg snart bliver ramt af det store variance-futtog. Dag efter dag kan jeg konstatere et overskud, og jeg har længe syntes, at jeg var ved at lære alle de rigtige moves.

Men så læser jeg denne her tråd: Where does the 10.000 SnG's come from? og jeg læser alle linkene i tråden. Og snart når jeg til et punkt, hvor jeg begynder at tro, at jeg bare har været skide heldig i de seneste to måneder, og at jeg helt sikkert snart bliver hevet ned fra de højere himmelstrøg.

Og så taber jeg ti sit'n'goes i træk... og nu er jeg HELT overbevist om, at festen er slut. :-(

Uheldigvis sker det på en dag, hvor jeg slet ikke havde lysten til at spille. Alligevel skulle jeg lige have et sæt inden jeg smuttede i seng, og da jeg tabte dem alle, besluttede jeg mig for at starte et nyt sæt...

27$ 25
1. 2
2. 2
3. 4

Profit: -135$

Nuvel. Det er jo ikke slemt overhoved. Jeg hader sgu bare at tabe, og især når jeg lige har overbevist mig selv om, at jeg slet ikke fortjener min høje ROI.

Efter sådan en skod-dag er der heldigvis altid internettets mange skøre småfilm til at muntre en lidt op... eller...: 7:35


Ingen kommentarer: