tirsdag, november 28, 2006

Velkommen til Outdraw City

En lille teaser: Vinder jeg hånden?
Svaret findes nederst i dagens blog
---

Hold da k..., hvor er det fjollet, det her.

I skrivende stund er jeg nede 319.50$, efter 21 sng's. Dagen er selvfølgelig langt fra slut endnu. Havde bare brug for at steame lidt i bloggen.

Det skal nok vende. Jeg får jo pengene ind på midten af bordet, når jeg er foran, næsten hver gang, så jeg er bare uheldig.





Fem timer senere...
----


Og netop som man troede, det ikke kunne gå værre...

Jeg tror sgu jeg sender en mail til PokerStars og beder dem om at smide mig af Doomswitch'en. Den har godt nok været tændt i dag. :-)

Slutresultat for dagen:

27$: 32
1. 1
2. 3
3. 0

Profit: 549$

For måneden: 1771$

---
Her er et udpluk af, hvad jeg har måtte udholde i dag:

Vinder jeg hånden?
---
Eller denne her?
---
Hvad kan han have?
---
Bliver næste kort en ti'er eller en konge?
---
På boblen. Hvad kan han mon have, der kan slå min hånd preflop?
---

Svaret på samtlige spørgsmål er: "Sådan noget forpulet pis!"

Ingen kommentarer: