mandag, november 27, 2006

Lektie: At kunne folde de rigtig gode hænder

En ok dag, hvor jeg rent faktisk havde lyst til at spille. Jeg brugte god table-selection, og undgik borde med gode spillere. Det betød helt sikkert noget for dagens resultat, for der var borde jeg passede, hvor der sad fem(!) regulære multi-tablers. Jeg gik endda ned i level på et tidspunkt for at færdiggøre sættet uden at have for mange gode spillere ved bordet. Ikke at det betød noget, da jeg tabte begge 16$ sng'ere

Alligevel er jeg ikke HELT tilfreds. Jeg lavede nemlig hele otte andenpladser, men kun to gange stod jeg øverst på sejrsskamlen.

16$: 2

Profit: 32$

27$: 24
1. 2
2. 8
3. 2

Profit: 207$

For måneden: 2168$

----

*EDIT: Jeg tog sgu lige et par serier til inden sengetid, og det var en kanon ide! Jeg valgte at åbne nye borde i samme øjeblik, jeg bustede, sådan at jeg altid havde fem borde kørende. Det begynder jeg på at gøre mere, hvis det er sådanne resultater, jeg kan se frem til.

Så totalt for dagen ser altså således ud:

27$: 33
1. 5
2. 8
3. 4

Profit: 359.50$ (fratrukket de to 16$ sng's, jeg tabte tidligere)

For måneden: 2352.50$

----

Nå jo forresten: I dag blev jeg inspireret af at sidde og fifle lidt med SnG Wizard.

Se godt på det her screenshot:



Det kom ret meget bag på mig, at jeg er nødt til at folde her. Før kaldte jeg 100% af tiden i sådan en situation. Men nu er jeg mere opmærksom.

I korte træk er det sådan, at hvis du og den anden shortstack ligger næsten lige, skal du folde næsten alt, når bigstack pusher. AKs er også et fold i den her situation.

Giv dig selv bare en anelse mindre - fks. 1300, og nu er det pludselig et rigtigt kald, da du har brug for chips i forhold til de andre.

Interessant ikke?

Mindst lige så interessant som det her bliver efter du spoler 10:30 minutter frem i videoen: Who needs snow?!?

Ingen kommentarer: