fredag, november 10, 2006

Stagnering og et skridt i den rigtige retning

De sidste par dage har været en slags stagnering. Jeg ligger på 590$, og det er jo en smule mindre end ved sidste indberetning.

Til gengæld er jeg gået et level op til 27$ bordene... eller det vil sige delvist et level op.

I stedet for at 5-table 16'erne, smider jeg to 27'ere ind i mikset, sådan at jeg har tre 16$ borde og to 27$. Det er en gradvis introduktion til den lidt mere aggressive spillestil, og indtil videre er det gået ok med det. Men jeg mangler stadig en hel del flere turneringer, før jeg kan afgøre, hvordan det vil se ud på længere sigt.

I går så jeg WSOP's Tournament of Champions, hvor Gus havde en ganske kort rolle. Jeg vil ikke røbe noget for dem, der endnu ikke har set den, men lad mig blot love, at du vil se poker på et overraskende højt niveau - men fra en ganske uventet kant.

Så har jeg vist ikke sagt for meget. :-)

Ingen kommentarer: