søndag, november 26, 2006

Stagnering igen

Et bump på vejen. Sådan er det for tiden. Men det er selvfølgelig noget, man skal tage med sindsro. For poker er et spil med stor variance, og nogen gange går det fremad, og andre gange, den anden vej.

Derfor er mit nye mål for måneden, at holde mig på en profit over 2000$. Lige nu er den på 2128$, så jeg kan "tillade" mig at tabe en enkelt session med fem borde.

Jeg har også trappet ned på antallet af sit'n'goes per dag. Det har nu mere at gøre med, at jeg ikke rigtig gider poker for tiden. I hvert fald ikke særlig længe af gangen.

Til sidst et dagens link: Sharkscope

Selv om de fleste forhåbenlig kender siden, er der ikke noget galt med at linke til den i ny og næ. Den er meget præcis, og er et godt redskab til at opsnuse om modstanderen er en haj, eller en gubbi.

Her er min egen graf. Den ser fin ud, men man kan tydelig se, at det ikke går så strygende for tiden. :-(

Ingen kommentarer: