tirsdag, november 21, 2006

Under kniven... med video

Jeg har besluttet mig for at smide min lille optagede session på nettet. Jeg regner nemlig med at skifte navn på PokerStars alligevel. Så det kan ikke afstøde større skade på mit spil. Desuden er jeg i en fase, hvor jeg hele tiden udvikler mit spil. Så snart er denne her video forhåbentlig blot et minde om en naiv spillestil jeg engang praktiserede. :-)

*Disclaimer: Alle fil-mapper du ser i filmen er selvfølgelig komplet tomme og indeholder INTET af, hvad du end måtte tro. ,-)

Advarsel: filmen fylder 450 mb, og det er en hel tilfældig session, hvor jeg laver fejl og hvad der deraf hører sig til. Alligevel understreger den ganske godt den spillestil, der fungerer for mig, og det du ser, er ganske tæt på, hvordan jeg spiller sit'n'goes. Hvis du i øvrigt synes, at jeg er helt unaturlig sikker i mine musebevægelser, skyldes det altså, at jeg bruger mit førnævnte keyboard-script.

God fornøjelse

PS: Dagens resultat: 135$, hvilket bringer mig op på 2172.5$ for måneden.

Et "dagens link" (ja, det tror jeg sgu, jeg vil til at have) skal der også lige være plads til. Hvis ikke det her får dig til at måbe, er det intet, der vil:

The real batman

Ingen kommentarer: