torsdag, november 16, 2006

Optur - Nu uden mus!

Øv, der røg alt det, jeg lige har skrevet... og nu gider jeg ikke skrive det igen, så det har i til gode en anden gang.

Resultater:

Profit i dag: 219$

For måneden: 1618$

Totalt har jeg nu 2693$ på PokerStars, og taget i betragtning, at jeg startede med 500$ for mindre end to måneder siden, er jeg rigtig tilfreds.

Jeg vedlægger i dag et ahk-script, jeg har modificeret, der tillader at bruge tastatur til Pokerstars. Så slipper man for at bruge musen. Det kræver dog, at du kender til Autohotkey programmet, for du bliver nødt til at indsætte koordinaterne på fold og bet knapperne manuelt, da jeg bruger en anden bordstørrelse end standarten. Til det skal du bruge det indbyggede program Windows Spy.

Men får du det først til at virke, vil det gøre multitabling til en leg, og jeg bruger nu kun musen i yderst sjældne tilfælde. Det er herligt!

Mit keyboard-script


Hygge.

Ingen kommentarer: