mandag, november 20, 2006

Rekord-dag!

I dag slog jeg min personlige rekord i profit ved at spille sit'n'goes. Alt kørte på bordene, og jeg træf alle de rigtige beslutninger.

Jeg optog også en session, og den har jeg planer om at smide et link til. Filmen fylder 450Mb, men så får man også 5-table action i fuld gear. Det var en rigtig god session, og den illustrerer vist meget godt, at jeg også får hænderne for tiden.

27$ 26
1. 5
2. 4
3. 6

Profit: 400,50$

MTT: 2

Profit: 42$

Totalt: 358,50$

For måneden: 2037,50$

Til sidst lige et billede af en sindssyg hånd. Esserne holdt heldigvis, og vi delte i porten.


Nå ja, forresten.

Jeg lovede jo at lave en tutorial til, hvordan i kan tilpasse mit pokerstars keyboard .ahk script, som jeg skrev lidt om i sidste indlæg, til eget brug. Det har jeg lavet en lille instruktionsvideo af.

Kort fortalt: Du skal først installere Autohotkey og hente mit script. Derefter dobbelklikker du på scriptet, der ligger sig nede i højre hjørne af windows. så mangler bare, at du følger instruktionen på videoen.

Instruktionsvideo

Ingen kommentarer: