torsdag, november 23, 2006

Table selection: Også i en sit'n'go!

Det er egentlig ikke noget, jeg har spekuleret alt for meget i. Da jeg spillede cash-games, gik jeg enormt meget op i det, og havde programmer til netop at hjælpe mig med at vælge de bedste borde.

Men siden min fokus har ligget på sit'n'goes, er alt den interesse røget ud af vinduet. Og det er egentlig en skam.

I dag gør jeg det, at jeg bare smider mig ned i de første fem sit'n'goes, der dukker op inde på PokerStars. Og det er selvfølgelig noget hø.

Så i dag besluttede jeg mig for at gøre lidt mere ud af det.

Jeg ventede fks. til sidste øjeblik med at melde mig til, og jeg scannede de andre spilleres navne i min database i Pokertracker, for at finde ud af, hvor gode de er. Genkendte jeg mindst to af de sædvanlige multi-tablers holdt jeg mig væk.

Det er noget, jeg vil gøre meget mere i fremover, og jeg skal nok holde jer opdateret omkring mine erfaringer.

Dagens (foreløbige) resultat:

Profit: 63$

For måneden: 2155$

Til sidst lige et "dagens" link: Jeg scorede 81%!

Ingen kommentarer: