torsdag, marts 22, 2007

Har du poker-intelligens?

Der er en teori (Gardners teori) om, at vores intelligens kan indeles i flere kategorier. Det er altså ikke nok, at man bliver målt i en standard IQ test, der ofte primært fokuserer på din logisk-matematiske intelligens. Man skal også måles på sin musikalitet, interpersonelle intelligens, sproglige intelligens m.m.

Og nu skal vi sgu også måles i pokerintelligens!

Testen tager en god halv time at gennemføre og består af 50 multible choice spørgsmål, der gerne skulle teste dine egenskaber. Den minder lidt om den test, jeg selv lavede i et tidligere blogindlæg. Blot væsentligt mere gennemført.

Jeg fik en score på 118, hvilket placerer mig i den øvre ende af midterfeltet. Altså ikke noget prangende resultat. :-\

I kan tage testen her: Test din pokerintelligens

---

Fik spillet en smule i dag på PokerStars. Jeg har stadig ikke besluttet mig til, hvor jeg skal fortsætte, så indtil da, fortsætter jeg lidt endnu.

Men trenden fortsatte ufortrødent. Jeg fik KK tre gange, hvor jeg var all in før floppet. To gange mod KQ og en enkelt gang mod AK. Jeg tabte alle tre. KQ lavede straight begge gange, og AK ramte på turn. I alt blev det til et meget beskedent minus på 31,50$, så værre er det nu heller ikke. Det kunne self. set lidt anderledes ud, hvis bare en af mine KK holdt hjem.

Find to fejl...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hey

Har stille fulgt med i din blog i et stykke tid.

Lidt trist med varians iøjeblikket. Jeg synes dog ikke at du skal skifte site. Vent til det går over.