søndag, marts 18, 2007

Flyv, fugl Fønix - flyv!

Af asken skal jeg igen opstå...

Jeg håber nedturen er ovre. Det tyder i hvert fald på det, da jeg havde profit i går og i dag. Ikke en voldsom stor profit. Men den var der. Set i et større perspektiv var nedturen ikke noget vildt og voldsomt. Det drejer sig om et tab på godt 30 buy-ins, og ligger derfor inde for den acceptable margin for varians. Det hænder, og det vil hænde for alle.

Det ser jo egentlig ikke så slemt ud på Sharkscope...

Nu er mit mål at opbygge kontoen, så den igen retfærdiggører minimum 100 buy-ins på mit niveau. Det betyder desværre, at jeg skal husere lidt på 16$ bordene. Mit mål er at komme op på 3000$ igen før jeg igen er tilbage til 27$ sng's. Jeg har pt. 2685$, og jeg ved nu godt, at jeg ikke behøver at rykke et niveau ned. 2600$ er helt fint for en vindende spiller på 27$ niveauet. Jeg har bare ikke lyst til at rykke op før jeg har bevist over for mig selv, at nedturen er overstået.

---

Slutter dagen på 278,5$ efter 30 sng's. Det er jeg selvfølgelig super glad over, for det bringer min pokerkonto op på 2911,23$:

---

Tog lige en sidste flyvetur, og nettede 169,50$ ekstra for dagen. Totalt slutter jeg derfor dagen på 439$ og med en rulle, der igen smiler på den rigtige side af 3000$. ROI for dagen: 74,79%.

Mission accompliced! Nu mangler bare at overveje, om jeg skal blive lidt længere på 16$ niveauet. De er altså pivringe, så det kan være, at der faktisk er flere penge at tjene dernede. En ting er sikkert: Det er ret underholdende...

Ingen kommentarer: