onsdag, marts 21, 2007

Sidste chance, Pokerstars...


Jeg har mistet tålmodigheden med PokerStars. I de sidste to uger har jeg oplevet flere bad beats end senatorerne under Caligulas regime. Det er blevet så vildt, at jeg nu nærmest forventer, at riverkortet bringer et beat. Og det gider jeg altså ikke finde mig i mere.

Så jeg tager dagen i dag som en sidste test. Hvis ikke det vender, skifter jeg side. Og det er egentlig ærgerligt, for modstanderne er stadig piv-ringe. Men de fanger de kort, de skal bruge.

Jeg har endnu ikke besluttet mig til, hvor jeg vil husere fremover, men det bliver et sted med rake back. Full Tilt eller Cryptologic er muligheder.

Jeg har 2738,73$ på kontoen, og rammer jeg ikke 3000 i dag, er det pænt farvel.

---

Sluttede dagen på 118$, så jeg nåede ikke kravet og ender med en saldo på godt 2850$. Det betyder så også, at jeg skal finde et nyt sted at spille. Det kræver dog en smule research, da jeg ikke bare sådan skifter site. Jeg vil jo gerne have rake back, og jeg vil have adgang til en del sng's, så jeg kan multitable. Et andet krav er, at jeg vil have kompatibilitet med programmerne PokerAce og PokerTracker.

Men det kan vel nok lade sig gøre...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hmm grinder selv sng på pokerstars som dig selv, men bare 6 handed.
Har fulgt lidt med i din blog som er helt kanon.

Sjovt nok oplever jeg det samme, den sidste uge har jeg aldrig oplevet så mange badbeats og suckouts. Måske de har en donkey venlig uge :)
Overvejer selv at skifte til fulltilt pga af deres rakeback.

Gambler_dk sagde ...

Der er efterhånden en del, der har fortalt mig, at de har oplevet en ualmindelig stor portion bad beats hos PokerStars her på det sidste.

Jeg har udelukkende hørt det fra gode sng multitablere i chat eller på msn... Det er ærlig talt lidt underligt. :-\

Anonym sagde ...

Jeg synes ikke SNG-actionen på FullTilt er særlig stor, men selve klienten er ganske fantastisk udseende og deres guaranteed tours er ganske seje.