fredag, marts 09, 2007

Ny skærm ankommet

Jeg har fået min 22" fladskærm i dag. Jeg havde jo brugt en spandfuld PokerStars point på en Samsung 20", men den var udsolgt. I stedet fik jeg lov til selv at købe en skærm for ca. 3300 kr., og jeg bestilte derfor en 22" Samsung widescreen monitor.

Desværre er den sværere at opdrive end en rationel teenager på Jagtvej, og det endte da også med, at jeg måtte opgive. I stedet bestilte jeg en Asus model, som altså ankom i formiddags.

Og jeg må sige, at jeg er dybt imponeret. Alt står klart og farvemættet. Jeg måtte dog bruge en god time på at kalibrere den. Dels fordi, at fabriks indstillingerne er til grin, og dels fordi jeg er absolut elendig til at justere farver.

Men da jeg endlig blev færdig, var resultatet også storslået.

En af fordelene med en større skærm er, at jeg kan multitable flere borde. Jeg har sat den op til at vise seks borde af gangen. Tidligere havde jeg fire, så jeg har altså oppet min ratio med 33%.

I dag blev det derfor til 19 sng's med en profit på 72$. Det kunne have været blevet til en del mere, men jeg røg ud på boblen hele fem gange. Så med det taget i betragtning, er jeg godt tilfreds.

Ingen kommentarer: