torsdag, marts 15, 2007

Forbandelsen

Jeg er blevet forbandet. Der er ingen anden forklaring. Jeg sidder og skriver i mørke. For jeg er bange for at tænde lyset. Kun mit tastatur bliver oplyst af det dæmpede skær fra computerskærmen. Den er tonet ned. For lyset kunne måske tiltrække monsteret. Monsteret, jeg har døbt "27$ Bad Beat Freak"...

Og jeg har beviserne i orden. Åh ja, hvor har jeg beviserne i orden! Jeg har beviser stikkende ud af alle åbninger - Og der er flere hvor de kommer fra! Ja, det er der!!! Hahahaaaaaa...

Se blot her:

#spillede 27$ sng's i dag: 16
Resultater:
-27$
-27$
-27$
-27$
-27$

-27$
-27$
-27$
-27$
-27$
-27$
-27$
-27$
-27$

18$
18$



De to gange, hvor jeg fik lov til at vinde, var helt givet i "27$ Bad Beat Freak"s frokostpause. Ingen tvivl om det.

Og se nu her. I et desperat forsøg på at snyde monsteret, rykkede jeg ned på 16$ bordene. Og det virkede sgu!

# spillede 16$ sng's i dag: 14
Resultater:
11$
11$
24,5$

24,5$
24,5$
51,5$

51,5$
51,5$
51,5$

Ni spil i træk hvor jeg er i pengene. Heureka! \O/

Men netop hvor jeg havde travlt med at fejre min triumf over monsteret, fandt han mig sgu, den snedige satan:
-16$
-16$
-16$
-16$
-16$


Og tilbage sidder jeg nu her i mørket. Og situationen er alvorlig. Den er her nemlig. Monsteret. Et eller andet sted uden foran vinduet. I mørket. Blot få meter væk... lurende... savlende... tålmodigt ventende. Ventende på riverkortet...
På at knække nødderne. Og jeg er bange. Jeg er rigtig, rigtig bange...

Ingen kommentarer: