onsdag, marts 28, 2007

Ingen poker, tak

Holder en pause fra poker. Det gør jeg en gang imellem, når lysten mangler. Der er jo ingen grund til at spille, hvis ikke man gider.

Jeg fik dog spillet et enkelt home game i weekenden. Et hyggeligt spil sammen med gutterne som forberedelse til en bytur, kan nu ikke slås. Og igen vandt jeg lidt penge, helt vanen tro. Det er nu to gange i træk! - Ja, jeg stinker til live spil, så for mig er det en præstation, helt på linie med de der 300 spartanere, der holdt en persisk hær stangen. :-)

Og så er der boksning. Som vi alle ved, forsvarede Mikkel Kessler sine bælter mod den hårdføre Librado Andrade. Dagen efter lå der, på Youtube, et dansk rip af kampen. Nu ligger der også et amerikansk rip, og det er faktisk ret interessant at høre, hvad amerikanerne mener om den gæve dansker: Kessler vs. Andrade med amerikanske kommentatorer

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hmm. Du spurgte på pokernet om rakeback. Det må man jo ifølge deres regler ikke diskutere.

Men jeg da fortælle, at jeg selv bruger www.rakeback.com og har rakeback hos hhv. Eurobet og Pokerheaven. Begge aftaler har indtil videre kørt helt uden problemer. Har en enkelt gang haft et issue vedr. en manglende udbetaling, men en henvendelse til dem gav mig medhold og pengene var der prompte plus lidt oveni for mit besvær.

Så www.rakeback.com har i hvert fald min anbefaling.
--
verndroid
www.schougunvald.dk