fredag, marts 23, 2007

Konger mig her, og konger mig der

Jeg er træt af at få KK i sng's. Hvorfor spørger du? Fordi de koster mig en moderne bondegård.

De sidste to dage har jeg fået dem 14 gange ud af totalt 1458 hænder. Det er alt for meget, da jeg i gennemsnit blot burde have fået seks af dem. Det obvejes dog af, at jeg kun har fået AA tre gange, så det er vel fint nok.

Problemet er, at mine konger taber næsten hver gang, jeg bliver kaldt preflop. I dag har jeg tabt tre gange ud af fire mulige. I går var det nogenlunde det samme.

Totalt har jeg vundet 57% af de 14 gange, jeg har fået KK, men kun fire ud af ti gange, har jeg set et flop og vundet. Så seks ud af ti gange, de har kaldt mig preflop, har jeg tabt. Og ikke en eneste gang er jeg stødt ind i AA... Det er sgu for klamt.

Jeg kan heller ikke vinde med JJ, men det er nu en hel anden historie... andet end, at dem har jeg fået hele 11 gange, hvilket også er en del mere end normalt. Men da jeg kun har fået QQ fire gange, bliver det igen fint opvejet.

Ingen kommentarer: