fredag, marts 16, 2007

Microsoft i en nøddeskal!

I går kørte jeg Windows opdateringsservice. I ved, den hvor Windows selv finder de opdateringer, der er kommet siden sidst. Og det gik alt sammen fint i takt med at den ene sikkerhedsopdatering efter den anden blev installeret. I mellemtiden surfede jeg lidt rundt på nettet. Men mit surferi blev abrubt stoppet af følgende pop-up.

De spørger mig rent faktisk, om jeg vil installere den her?

Forstå mig ret. Jeg har skam en ægte version af Windows. Den fik jeg sammen med min Dell. Men hvorfor i alverden skulle NOGEN SOM HELST være interesseret i at installere den her opdatering?

Har jeg en ægte version, vil jeg naturligvis fravælge den. Har jeg en piratversion, vil jeg også fravælge den for at undgå at blive konstant mindet om, at den er ulovlig.

De har sgu for meget tid på hænderne inde på Microsoft...

Ingen kommentarer: