onsdag, marts 07, 2007

Status, Pilatus?

Det er et stykke tid siden, jeg sidst har haft en ordentlig status. Men det skyldes, at jeg stadig er status quo. Det er som det gamle ordsprog: "Hvad man taber på gyngerne, vinder man på karrusellerne" I mit tilfælde skal man blot indsætte ordene "cash-games" og "sng" i stedet for gynger og karruseller.

Og så igen... I marts er jeg nemlig i underskud mht sng's. 4,88$ for at være helt præcis. Og i cash games er jeg opppe med 146,85$. Men det føles egentlig som om det burde være omvendt.

Totalt for marts: 141,97$

Totalt på PokerStars:

Der skal også være plads til et sjovt lille spil. Det er endnu en tower defense klon. Men spillet er hylende vanedannende: Tower Defense.

Du skal placere kanoner af forskellig art. Du bestemmer selv, hvor de skal placeres, og i takt med at der bliver flere og flere kanoner på kortet, skal du også overveje, hvordan labyrinten, monstrene skal igennem skal se ud. Du får bonuspoint for at sende en bølge monstre afsted tidligere end normalt.
Min rekord er på lidt over 5000 på , så jeg er stadig langt fra at komme på highscore listen

Ingen kommentarer: