lørdag, januar 06, 2007

ADRIAAAN!

OBS: selvom bloggen er skrevet 6. januar, dækker den dagen i går, hvor jeg også skrev om min spillestil i indlægget nedenunder.

Jeg føler mig som Rocky, der netop er blevet færdig med den store kamp. I adskillige runder blev han tævet sønder og sammen, men efter at støvet havde lagt sig, stod han tilbage med armene løftet over hovedet, skrigende på sin Adrian.

Jeg skreg dog ikke på Adrian. Jeg skreg på grund af at varm kaffe i skødet...

Men trods smerterne kunne jeg logge af PokerStars som en glad vinder... Men IGEN holdt det hårdt.

Dagen startede ellers super med en sejr i en 18-mands sng. Den nettede 126$. Og frisk efter den flotte sejr, satte jeg mig forventningsfuldt ved 200$ NL bordene - og tabte det hele igen, og mere til.

Det var først igen her til aften, lidt i tolv, at jeg satte mig til bordene igen. Jeg kunne ikke leve med et underskud for dagen, når jeg nu havde vundet en turnering og alt det der.

Og tre timer senere, så det sådan ud på min skærm (det er mig, der er Gambler_DK):

Bordet nederst til venstre snyder lidt. Jeg blev nemlig stacket ikke mindre end to gange - i alt 400$ - til fisken på min venstre side. Men det vandt jeg heldigvis hjem igen... med lidt renter.

Det var egentlig meget spøjst, men vi var så deep stacked, fisken og jeg, at jeg pga expected value, blev nødt til at limpe efter ham, hver gang han limpede i late position. Jeg skulle bare ramme floppet en enkelt gang eller to, for at få det meste af hans rulle. Han havde nemlig en tendens til at komme med totalt sindssyge riverbets, når han missede en draw. Desværre fik jeg ham aldrig rigtig. I alt tabte jeg 225$ til ham, så det var lidt skod.

Kort efter billedet blev taget, lukkede jeg bordene ned og tjekkede min konto:

Og med et resultat for dagen på 533,3$, har jeg tjent 1464,55$ siden 1. januar. \0/

Til sidst et klip med den nyligt afdøde James Brown: Jeg SKAL prøve de stoffer han er på her!

Ingen kommentarer: