tirsdag, januar 30, 2007

Tilbage til sng's

Jeg er blevet træt af cashgames. Selv om jeg tjener godt på dem, er de mentalt trættende. Jeg gider dem kun i doser. Derfor er jeg igen begyndt at spille sng's. Indtjeningen er mindre, men det er variancen også. Og da jeg jo er en type, der hellere vil vinde end tjene penge, er sng's, hvad jeg er bedst tjent med i øjeblikket. Jeg spiller jo trods alt blot for at have det sjovt... pengene er da rare, men de har ikke top-prioritet.

Det er blevet til et par sng's her på formiddagen. Har spillet seks af dem, og de gav et plus på 175,50$, så det er jo helt fint. Jeg har dog tænkt mig at spille et par sæt mere. Jeg mangler kun 40 point for at få guldstatus for næste måned, så det skal jeg selvfølgelig gå efter. Jeg er jo ellers platin, men da jeg ikke har spillet meget i denne måned, må jeg acceptere at ryge ned.

Fortsættelse følger derfor.

---

Fik lige spillet de sidste point fri. Slutter derfor dagen med 278,50$ i profit. Rullen er nu på 2583,29$

Til sidst et link til et spil, hvor man skal sigte efter europæiske hovedstader. Det viser sig desværre, at jeg er totalt ringe til geografi - fik ellers 11 på HF!!
Første score: ca. 15000

---

Kunne ikke lade være med lige at snuppe et par stykker til inden sengetid. :-)

Totalt for dagen: 323,50$. Derfor ender min bankroll på:

Ingen kommentarer: