søndag, januar 07, 2007

Av mit hoved...

Tømmermændene har stadig ikke forladt kroppen, og holder jeg min hånd fremstrakt ryster den som en Muhammed Ali, der breakdancer.

Jeg var nemlig i byen i går, og det blev til en del vin, white russians og øl. Og så var jeg så heldig at score hende den frække singlemor på 30, jeg har skrevet om tidligere. Jeg havde bedt en veninde om hendes nummer under en kåd julefrokost i december, og i går fik jeg endelig mødt hende i byen. Og der er ikke noget federe end at jagte en pige i flere uger, og så endelig vågne op ved siden af hende en gylden morgen. :-)

Poker er det derfor ikke blevet meget til. I går nåede jeg lige fire 18-mands sng's. Jeg vandt den ene og fik et lille overskud på den konto. Jeg er stadig overrasket over, hvor lette de store sng's er. Meget overrasket faktisk, og det er en turneringsform, jeg vil begynde at spille meget mere i de kommende uger.

I skal også lige se det her: Boston i mega i super zoom. Det er lige før man kan se nummerpladerne på bilerne, så detaljeret er det!

Udfordring: Find de to identiske kvinder, der går med barnevogne, den ene lige foran den anden. De har sort hår, ternede kjoler og hvide tasker. barnevognen er sort. :-)

Ingen kommentarer: