onsdag, januar 03, 2007

Mod nye højder

I dag var dagen, hvor jeg prøvede 200$ bordene hos Pokerstars. Og det gik godt - selv om det var en hård tur i starten.

Slutresultatet blev på 391,95$ og det bringer min konto op på total:

Hvilket jo er dejligt. Det giver for måneden et plus på 729,20$.

Men der var alligevel en smule omstilling, jeg skulle gøre mig. De var en smule mere aggressive i deres bets, og fiskene var lidt længere imellem. Men de var der. Det var dog først til sidst, jeg rigtigt fik momentum, som det tydeligt fremgår af grafen nedenunder:


Men alt i alt en rigtig god dag på filten.

Det har også været en god dag for de ti vindere, der blev så grueligt snydt af Pokerroom for et par uger siden. Det er den sag, jeg skrev om for et par dage siden. Pokerroom har nemlig måttet bide i det sure æble, og har nu tilbagebetalt alle pengene, de stjal. Det er gode nyheder.

Men aldrig om Pokerroom nogensinde får mig som kunde. Den chance har de ødelagt for altid.

Her er udtalelsen fra ejeren af Pokerroom: En slags undskyldning

PS. jeg er blevet spurgt, hvordan det kan være, at jeg kun har 605 play money p åde screenshots jeg vedlægger. Og nej gutter, der er altså ikke fordi, at jeg har siddet og spillet på de borde. Det er simpelthen fordi, at jeg blev nødt til at være på et par borde, mens jeg satte min keyboard script op. Og da jeg ikke gad, at skulle smide ægte penge i blinds mens jeg fiflede med programmeringen, blev det altså på playmoney bordene, jeg sad.

Ingen kommentarer: