torsdag, januar 25, 2007

Så sadler vi om!

Så blev opgaven afleveret, og alt pres er forsvundet fra mine skuldre som 72o UTG!
Og i dag fik jeg spillet lidt poker - for første gang siden 8. januar - og jeg vandt!
Godt nok kun 25$, men alligevel. Det er sgu rart at vinde på førstedagen uanset hvad.

Status for januar: 811.9$

Jeg tvivler på, at jeg når mit mål, der lyder på 2000$, da jeg jo ikke har spillet meget. Men jeg vil selvfølgelig give det et forsøg!

---

Jeg har også brugt pausen til at tænke lidt over sagerne. Vi ved jo alle, at der er mennesker, der tjener kassen på poker. Vi læser deres blogs, og vi følger deres fremskridt på Cardplayer osv. Vi vil være som dem, og vi vil nå toppen hurtigt.

Det er dog ikke, hvad jeg ønsker. For mig er poker et projekt. En hobby, der konstant bekræfter mig i, at jeg er bedre end mine modstandere. Og det er det, jeg ønsker. Jeg spille poker af samme grund, som jeg stadig er manager for Atletico Madrid i "Football Manager 06/07" på 11. sæson: Fordi jeg vinder. Og jeg vinder stort og overlegent.

Derfor har jeg besluttet, at jeg IKKE ønsker at rykke op i limits. Jeg har det sgu for sjovt her nede, hvor fiskene dummer sig hele tiden, og hvor jeg ikke behøver at frygte for nederlag. Men jeg kan ikke gøre det med næsten 7000$ på kontoen. Det er for mange penge til, at jeg er koncentreret.

Så jeg hiver 4000$ ud af PokerStars. Det efterlader godt 2500$, hvilket er fint til 100$ NL bordene. På den måde kan jeg også sige, at poker har været med til at betale en stor del af min studiegæld: at jeg er en af de 10%, der rent faktisk har tjent på spillet. :-)

De første 2000$ er allerede trukket ud, og der skal desværre gå 48 timer, før jeg kan hive resten hjem.

Til sidst et link, der med garanti vil få jer til at smile. Nederst på siden kan man klikke på "Previous entries" for flere billeder: Næææ, Hvor er de dog...

---

Spillede en sen to-timers session, hvor jeg tabte 400$. Det er ok, jeg taber fire buy-ins på to timer. Det kan jeg leve med. Jeg kan bare ikke leve med måden hvorpå det skete!

AA --> Han kalder et big bet på flop, og boom! han rammer sit set på turn. -92$
KK --> Fyren har AA. -100$
AK --> flop giver mig en konge, og boom! hans K10 rammer to par på turn -83$
AQ --> flopper en dame, han kalder, og boom! han rammer sin konge på turn. -25$
AJs --> Lavt flop, har en 4-flush. Han better 15$, raiser ham all-in 80$ mere. Han kalder med AKo -92$
55 --> Flop giver mig et sæt, river giver hans gut-shot en straight.-98$
J9s --> Flop bringer en nier, turn en J med flush draw, og boom! på river rammer han et sæt! -40$

Gæt et riverkort: Billedet opsummerer meget godt min dag

Husk at det her sker på to timer, fordelt på fire borde... Der er måske noget om snakken med den der cash-out curse.

De eneste to hænder, på hele dagen, hvor jeg vandt mere end 50$:

K6 --> Turn giver en 6'er, river en konge. Han har AA. +104$
67 --> Flop giver mig en OESD, turn giver mig straighten. +51$

Totalt for dagen 343,10$

Ingen kommentarer: