mandag, januar 08, 2007

Ude og bruge poker-penge!

Jeg har købt et digitalkamera.

Jeg havde jo i starten besluttet mig til at skaffe et kamera for nogle af mine FFP's gennem PokerStars. Men beslutningen faldt alligevel på en Ipod, og så stod jeg jo stadig der og manglede et kamera.

Men efter en rum tids research (ja, der er godt nok mange kameraer!) fandt jeg frem til et billigt, men godt, kamera. Valget faldt på et Canon PowerShot A540

Sammen med kameraet bestilte jeg også et 1gb hukommelseskort og nye genopladelige batterier. Samlet pris: 1.683,00 kr.

Da jeg ikke ønsker at bløde min studiekonto, overførte jeg 300$ fra PokerStars. Og det var egentlig en fed oplevelse. Man tænker jo ikke rigtigt over, at det er rigtige penge, man sidder og spiller for. Derfor kan det godt være rart at blive mindet om det fra tid til anden. De 300$ svarer jo nogenlunde til en enkelt stor pulje på 200$ NL-bordene. Det sætter det en smule i perspektiv.

Kontoen hos PokerStars lyder derfor i skrivende stund på 7239,49$, så der er stadig rigeligt at spille for.

--

Pokerspillet var dog ikke noget at skrive hjem om. Jeg var så uheldig, at jeg, hver gang jeg ramte to par, blev slået. Og da jeg ikke evnede at folde til et stort river bet med mine to par, blev det dyrt.

Min graf taler vist sit eget sprog:

På 500 hænder var jeg involveret i totalt otte puljer , hvor jeg enten vandt eller tabte mere end 90$. Seks af dem var for mere end 100$ og fire af dem for mere end 150$. Så det gik vildt for sig.

Alligevel er jeg ikke helt utilfreds. Heldet var der ikke, og de fejl jeg lavede, har jeg analyseret, sådan at jeg - forhåbentligt - ikke laver dem igen.

Den dårlige dag betyder desværre også, at jeg igen befinder mig under 7000$, og jeg har nu 6910,77$ at gøre godt med. Så må vi se, om jeg er i stand til at få dem til at vokse, eller om mit held endelig er sluppet op. Fortsættelse følger...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Rayban

Hvad skete der med det lodrette fald på dine kurve. Var det der de 2 par faldt i store pots.