fredag, maj 18, 2007

Beviset på at jeg er uheldig i poker!

Endelig er dagen kommet, hvor jeg - nærmest med glæde - kan argumentere for, at jeg rent faktisk kører skidt i poker for tiden!

Et program, der kan beregne uheld, har nemlig set dagens lys.

Det kan hentes her: Sklansky Bux, og er selvfølgelig gratis at bruge.

Programmet bruger PokerTracker til at beregne, hvordan dine resultater burde have set ud.

Mine ser således ud:

Det interessante punkt, i denne graf, er hvordan mine reelle indtægter (blå graf) ligger lavere end mine forventede indtægter (rød graf). Det betyder, at jeg har været uheldig ved showdowns, og det er jo egentlig dejligt bekræftende at få at vide. Den grønne linje fortæller egentlig bare, hvor vigtigt det er at være aggressiv og ikke se for mange riverkort. ,-)

EDIT: Den grønne graf viser ikke hvor aggressiv jeg er. Den viser, at jeg bluffer rigtigt meget, og at jeg er dårlig til at folde på river. :-(

---
Fik i øvrigt clearet en 150$ bonus hos PokerStars. Hvis i ikke ved det endnu, så er de bonusser latterlig lette at klare. Jeg skulle tjene 2200 point, hvilket ca tager 3-4 dage. Pointene blev ikke taget væk, så mens jeg tjente bonussen fri tjente jeg ca. 35$ i "rakeback".

Det krævede godt nok, at jeg satte 600$ ind på min konto. Men når det så er gjort, er der ingen problemer i at hive 750$ så snart bonussen er klaret = 850 lettjente kroner.

Har i øvrigt en god dag på filten med 290$ indtil videre. Lad os se, om det holder aftenen ud.

Ingen kommentarer: