onsdag, maj 23, 2007

En lille milepæl

For første gang runder jeg 6000$ i indtægter på sng's på PokerStars. Det svarer til en ROI på 12%, hvilket er lidt lavere, end jeg havde håbet på. Men stadig tilfredsstillende, taget i betragtning, at jeg just har haft en 500 sng break even periode.

De sidste tre dage dage har været gode ved mig. Her jeg jeg haft en ROI på 40,68% og et plus på 808,80$. I dag blev det til 338,5$ fordelt på 25 sng's. Lækkert.

I skal heller ikke snydes for en lille pop-quiz:

Du er heads up mod chipleader og har 34o.



Hvor bredt skal big blind mindst kalde, før et push ikke kan betale sig? - pottens størrelse er 5150
a) 20% (33+,A4+,A2s+,KJ+,KTs+)
b) 30% (22+,A2+,K8+,K4s+,QT+,Q9s+,JTs+)
c) 40% (22+,A2+,K2s+,K3+,Q9+,Q5s+,JT+,J8s+,T9s+)
d) 50% (22+,A2+,K2+,Q4+,Q2s+,J8+,J5s+,T9+,T7s+,98s+)
e) 100%

Svar (highlight den hvide tekst -->): 40% - Så bredt vil kun de færreste kalde. Så, hvis du forventer, at modstanderen smider Q5s, K2o eller J8s, kan du roligt skubbe her og forvente et langsigtet overskud.

I morgen vil jeg skrive lidt om, hvordan i kan gøre jeres HU spil nærmest umuligt at udnytte. Det kræver lidt tid fra min side, og det har jeg ikke i dag, da jeg skal hjælpe en kammerat med at flytte.

1 kommentar:

Kristian sagde ...

Wow, der er godt nok sket noget siden din druk-spil post stod øverst på bloggen i nogle uger :). Flot blog, bliv ved med det, og tillykke med de gode resultater.

Vh Kristian