mandag, maj 21, 2007

Nu i levende billeder - Eller en steamers bekendelser

Jeg har lige optaget en session, hvor jeg var så uheldig at tabe på alle seks borde. Normalt ville jeg aldrig dele den med andre, da ingen jo gider udstille deres fejltagelser. Men jeg vil gøre en undtagelse, for jeg synes faktisk, at jeg på mange måder spillede godt, og læste mine modstandere.

Jeg er uheldig i den session, som i kan downloade lidt længere nede. Det er der ingen tvivl om. Men jeg viser også et typisk træk hos mig, der desværre er lidt svært at luge ud i. Når først jeg begynder at steame, så det står ud af ørerne. Heldigvis er jeg ofte ikke sådan at slå ud af kurs, men når det sker, så sker det med bravour.

Efter tre bad beats i streg, mister jeg overblikket, og bliver sur. Derfra går det galt, for så begynder jeg at presse på. Jeg får den her holdning med, "at så kan det sgu også være lige meget!", og det betyder, at jeg begynder at raise hænder, jeg normalt ville folde. Jeg begynder at presse for voldsomt, og laver tvivlsomme preflop calls. Det er i virkeligheden en ond cyklus, for det bringer mig længere ned i steam-helvedet... Men i kender jo udmærket til det, så der er ikke grund til flere forklaringer.

Filen er på 77mb, og varer 30 minutter. God fornøjelse. Jeg havde selv lidt problemer med at se filmen i BSPlayer, men med VLC player gik det smertefrit.

Video

Fem minutter inde kommer en interessant situation på det øverste højre bord. Jeg raiser med AJ fra MP, får et kald og BB raiser stort. Her går jeg ind og ser på forrige hånd, hvor han åbnede fra tidlig position med Qx, og efter at have sikret mig, at personen, der kaldte mit open-raise, er tilpas loose, går jeg all in. Normalt er det ikke et særligt smart træk. Alt for aggressivt. Men bordet var en 18-mands sng, hvor de spiller som hø, da det slet ikke er sng'ere, der spiller dem. Det er standard low-stakes tourney-donks. Så jeg var faktisk rimelig overbevist om, at jeg havde den bedste hånd af os tre, der var i puljen... Det er herfra, det begynder at gå galt. Til sidst bliver det bare pinligt. På det tidspunkt sidder jeg og hører Voldbeat, mens jeg svinger aggressivt med fødderne, og vil egentlig bare blive færdig med denne her session, så jeg kan komme på toilettet.

Hvis i synes, at videon ser underlig flad ud, er det fordi, at det er optaget i widescreen.

En af de nærmeste dage vil jeg lægge en video ud, hvor jeg spiller mit normale spil. Bare som en modvægt mod det her morads. :-)

---
På trods af den elendige start, endte jeg i en fantastisk og livstils ændrende gevinststørrelse på - og hold nu godt fast - 10,90$! \o/. Ikke dårligt for en knægt, der for bare en del år siden, dårligt kunne stave til HOLDKÆFTFORENLORTEPOKERDAG. :-)

Ingen kommentarer: